Niezależnie od tego, jaką funkcję pełnią nasi pracownicy, ich odzież służbowa powinna być przede wszystkim schludna, dobrze skrojona, wygodna i niekrępująca ruchów. Pisaliśmy o tym, jak bardzo ważny, oprócz oczywiście estetyki, jest komfort pracowników. Lecz nawet mając go na względzie często musimy iść na kompromis, tak aby ‘budżet się zgadzał’. Jak to zrobić?
Na czym możemy zaoszczędzić, a na co nie powinniśmy żałować funduszy? Jak rozwiązać równanie w którym mamy trzy niewiadome:
– budżet – właściciel restauracji chciałby otrzymać dobry produkt w przystępnej cenie, tak by wydatki nie przekroczyły zakładanego budżetu,
– komfort pracownika – każdy pracownik chciałby czuć się dobrze i prezentować elegancko w swoim uniformie służbowym,
– uczciwy biznes – producent chciałby usatysfakcjonować klienta, tak by ten wrócił do niego z nowymi zamówieniami.
Na koszule kelnerskie/barmańskie/recepcyjne często rekomendujemy mieszankę 60% bawełna/40% włókna sztuczne. Jest to kompromis, którym zapewnisz trwałość tkaniny i kolorów, a kelnerom czy recepcjonistom względny komfort, nawet podczas bardzo intensywnego dnia. Co do gramatury, celuj powyżej średniej dostępnej na rynku dla danej tkaniny – wyższa gramatura to bardziej wytrzymała tkanina. Jednak z tym też trzeba być ostrożnym, gdyż zbyt duża grubość tkaniny (gramatura) da nam ‘efekt zbroi’, a tego chcemy uniknąć. Tkaniny z domieszką elastanu są bezpiecznym rozwiązaniem w przypadku, gdy waga naszych pracowników potrafi delikatnie fluktuować 😉
Wizja profesjonalnego wizerunku Twojej firmy to dla nas priorytet i jako doświadczony producent uniformów służbowych zapewniamy Cię, że wspólnie poradzimy sobie doskonale z doborem odpowiedniej tkaniny na koszule dla Twoich pracowników.